הזמנת הסעה פרטית לשדה התעופה

אל נתבג
מנתבג
הלוך חזור
En
|
He
המשך

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

רגע לפני הזמנת הסעה פרטית לשדה התעופה, חובה לקחת בחשבון כי כל חברת הסעות מספקת שירותים מסוגים אחרים ובאיכויות משתנות. לכן, לפני שמרימים טלפון לחברה כזאת או אחרת, חשוב קודם כל לבדוק מחירון הסעות לנתב"ג. מה אחר כך? – קראו וגלו.

הסעות פרטיות לנתב"ג והבטיחות שאתם מחפשים

אם להתחיל מהסוף, אז נציין כי הדבר הראשון אשר צריך להיות בראש סדרי העדיפויות הוא הנושא של הבטיחות שלכם. במילים אחרות, אתם מעוניינים למצוא חברת הסעות אשר באמת ניתן להסתמך עליה ב-200%, חברה מקצועית שתדע לקחת את המושכות לידיה בלי לסכן אתכם. בסופו של דבר, אנשים צריכים להגיע לשדה התעופה בכל מיני שעות משונות, ואם למשל אתם צריכים להגיע באמצע הלילה לנתב"ג, אתם תרצו נהג מקצועי, עירני ואמין שניתן לסמוך עליו שיביא אתכם בשלום לשער ההמראות. זו הסיבה לכך שכל כך חשוב למצוא את חברת ההסעות הנכונה, זו שתאסוף ותוריד אתכם בשלום.

באילו רכבים אפשר להזמין את ההסעה?

אם אתם מעוניינים בהזמנת הסעה פרטית לנתב"ג, ניתן להזמין אותה באמצעות מגוון רכבים שונים, חלקם מיועדים עבור זוגות, בודדים או עבור קבוצות אנשים. ככה או ככה, לכל סוג של שירות ולכל סוג של רכב יש את המחיר שלהם, כאשר ברוב המוחלט של המקרים התמחור יהיה לפי שעה וכן לפי כמות ק"מ. בין אם באמצעות הסעות לשדה התעופה עם טופ הסעות או בעזרת אתר אחר, אלו בד"כ יהיו סוגי הרכבים שיהיה ניתן להזמין:

  • השכרת לימוזינה גדולה: שירות זה יעלה לכם כ-1,500 – 3,000 ₪ בגין השכרה ל-5 שעות, כולל נהג אשר מתלווה אליכם ומספק את השירותים הנדרשים לכם.
  • השכרת לימוזינה פרטית: לימוזינה זו עשויה לעלות לכם בין כ-1,500 – 2,500 ₪ ל-5 שעות, כולל נהג.
  • השכרת ג'יפים ורכבי יוקרה: בעוד כי המחירים של השכרת ג'יפים עשויים להיות דומים למחירי השכרת הלימוזינות, בחלק  מהמקרים אלו יהיו יקרים יותר להשכרה.
  • השכרת רכבים גדולים יותר: אם מדובר בקבוצה של אנשים אשר צריכים הסעה לנתב"ג, ניתן לשכור כלים החל ממיניבוס, דרך מידיבוס וכלה באוטובוס.

איך לחסוך בעלויות ההסעה הפרטית לשדה?

לסיכום, בימינו אנשים לא מתביישים להתמקח על מחירי הסעות לשדה התעופה, או לצורך העניין על כל מחיר שירות אחר. אבל, ישנן דרכים הרבה יותר אפקטיביות בימינו על מנת להוזיל עלויות, כמו למשל השוואת מחירי הסעות פרטיות לנתב"ג. הפונקציה הפשוטה כל כך הזאת, שקיימת באתרים ייעודיים כמו טופ הסעות, יכולה לחסוך לכם עשרות אחוזים על השירות, ככה שזה ממש יהיה מיותר להתיש את עצמכם עם התמקחות על מחירים מול חברת ההסעות. יש לציין, המחירים משתנים בין החברות השונות, ככה שהכי מומלץ לקבל לפחות 3 הצעות מחירים מ-3 חברות שונות.

הסעה

הסעה
המרכז למוניות לנתבג

מוניות לנתבג מכל רחבי הארץ ובחזרה. שירות, אמינות ומחירים שלא הכרתם! הצטרפו גם אתם לאלפי לקוחות מרוצים שכבר מקבלים מאיתנו שירות אמין ומקצועי.

אז מה היה לנו בכתבה: