מונית לנתבג מחיר

אל נתבג
מנתבג
הלוך חזור
En
|
He
המשך

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

מונית לנתבג מחיריש דרכים רבות להגיע לשדה התעופה בדרך לחופשה שלכם, לנסיעת העסקים או לכל מטרה אחרת. אבל אצל כולם קיימת ההסכמה כי הדרך הטובה ביותר, שהיא גם הבטוחה, הנעימה והמשתלמת ביותר היא באמצעות מונית לנתבג. למען האמת, על פי אותם היתרונות, מוניות מנתבג גם הן הדרך המועדפת חזרה הביתה משדה התעופה.

לא רק איכות הנסיעה הופכת אותה למשתלמת. גם מונית לנתבג מחיר יכולה להיות משתלמת אם אתם מבצעים הזמנה מראש באמצעות האתר שלנו. באמצעות המערכת המתקדמת, תוכלו להזין נתונים, להזמין מונית ולדעת כמה היא עולה על פי הצרכים שלכם. כך למשל מונית מבת ים תעלה 120-200 ₪, מונית מחדרה- 250-300 ש"ח, מונית מראש העין 110-150 ש"ח, ומונית מאשדוד 170-250 ₪.

אלו כאמור מחירים לדוגמא וחשוב לדעת כי ניתן להזמין מונית מכל עיר, ישוב או כפר בישראל. המחיר משתנה אומנם בין שכונה לשכונה אבל ניתן כאמור לקבל תמונה מדויקת יותר במחשבון שבאתר. ככלל, חשוב לדעת כי מוניות מחיר לנתבג נקבע גם על פי שעות הנסיעה. ישנם 3 תעריפים: תעריף א, ב' וג' והם מציגים מחירים שונים על פי שעות הנסיעה וימי הנסיעה. כך מחיר אותה מונית ביום א' תהיה שונה מאותה מונית ביום ה' ומונית בשעה 9:00 בבוקר, תהיה שונה במחיר מאשר מונית ב- 00:30.

 

תוספות חשובות

תוכלו להתרשם באתר ממחשבון מונית לנתבג מחיר. אבל לעיתים תצטרכו לבחור במוניות מיוחדות. לעיתים בשל צורך ולעיתים בשל הרצון לשדרג את חווית הנסיעה עוד יותר. במקרה זה, ישנם תוספות משתנות עבור מונית לנתבג מחיר. 

כך לדוגמא, אם אתם משפחה גדולה ותצטרכו מונית בת 6 מושבים (מלבד הנהג), תצטרכו לשלם תוספת מחיר שתנוע סביב 30-40% ומונית גדולה יותר (מיניבוס- 7 נוסעים ומעלה)- תעלה בתוספת של 50% על מחיר הנסיעה הרגיל על פי הפרמטרים. מונית מונגשת לנכים גם היא תהיה בתוספת של 18%. 

הזמינו עוד היום דרך
המרכז למוניות לנתב"ג

מונית לנתבג מחיר למוניות מיוחדות

על פי אותו עקרון, במידה ותרצו לקחת עמכם במונית את החבר הטוב ביותר שלכם – משמע חיית המחמד, באמצעות מונית מתאימה לאיסוף בעלי חיים – תשלמו מחיר נוסף וכן אם תרצו שהמונית תגיע עם סלקל או בוסטר המתאימים לנסיעת תינוקות. מונית עם גגון, להעמסת ציוד ומזוודות על הגג תעלה 10% יותר, וכן תוכלו לבחור במונית מהודרת מאוד – מונית VIP במחיר מיוחד (שאלו אותנו על כך). מעבר לכך, במידה ותרצו שהמונית תבצע עצירות לאורך המסלול לשדה התעופה או תאסוף אנשים נוספים,  הרי שכל נקודה בעיר תעלה 20 ₪ ונקודת עצירה מחוץ לעיר תעלה 50 ₪.

מונית לנתבג מחיר יכול להיות חשוב אל מול ההוצאות הכספיות הכרוכות בנסיעה עצמה. הוא יכול להיות משתלם מאוד והגון אם תבחרו לתכנן מראש ולערוך השוואת מחיר דרך האתר שלנו. אנו מזמינים אתכם לנסות ולהתייעץ עמנו.

מונית לנתבג מחיר
המרכז למוניות לנתבג

מוניות לנתבג מכל רחבי הארץ ובחזרה. שירות, אמינות ומחירים שלא הכרתם! הצטרפו גם אתם לאלפי לקוחות מרוצים שכבר מקבלים מאיתנו שירות אמין ומקצועי.

אז מה היה לנו בכתבה: