למה חשוב לבדוק נחיתות והמראות לפני הגעה לשדה?

אל נתבג
מנתבג
הלוך חזור
En
|
He
המשך

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

כאשר עולה שאלה כמו: למה חשוב לבדוק נחיתות והמראות לפני הגעה לנתב"ג? התשובה הברורה היא – כדי למנוע כל מיני עיכובים מיותרים ותיזוזים אשר מבזבזים כמויות של זמן, מאמצים ואנרגיה. באתר Gooday תוכלו למצוא לוח המראות וטיסות בשדה התעופה – המשיכו לקרוא.

כמה מילים על הגעה לנתב"ג

רגע לפני שאתם יוצאים לנתב"ג, האם אתם מודעים לעובדה שבמקרים רבים חלים שינויים בזמני המראות ונחיתות? ובכן, האמת היא, שזו לא הסיבה היחידה לכך שחשוב להריץ בדיקת לוח נחיתות והמראות ב-Gooday. מעבר לכך שחשוב להתעדכן בכל מה שקשור לזמני המראות ונחיתות, ישנן עוד כמה וכמה סיבות שונות אשר בגללן חשוב וכדאי לבדוק את לוח אשר מתעדכן LIVE בכל עת. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון תמיד שהדרכים לנתב"ג לא פעם פקוקות, שלא להגיד עמוסות עד כדי כך שפשוט עומדים במקום במשך קילומטרים רבים. לכן, גם אם אתם בודקים את הלוח ומגלים שדבר לא השתנה, עדיין חשוב לצאת מוקדם לשדה התעופה כדי שלא תצטרכו להתעכב בפקקים בדרך.

בדיקת נחיתות והמראות לפני הגעה לנתב"ג מכמה סיבות

עדיין שוקלים לצאת "על עיוור" לנתב"ג בלי לבדוק מתי הטיסה ממריאה או נוחתת? ייתכן שאתם עושים טעות אשר תעלה לכם בלא מעט זמן ומאמצים מבוזבזים. לכן, בואו נעבור בקצרה על הסיבות לכך שחשוב לבדוק את לוח ההמראות והנחיתות לפני שיוצאים לכיוון נתב"ג.

  • עיכובים וביטולים: טיסות יכולות לא רק להתעכב, אלא להתבטל מסיבות רבות, כגון מזג אוויר, תקלות טכניות, או שביתות. שימו לב, כלל זה הוא רלוונטי במיוחד אם אתם טסים עם חברת לואו-קוסט כמו וויז, רייאן-אייר, אייג'יאן היווניים ועוד.
  • שינויים בשער היציאה: בין אם אתם טסים ליעד כזה או אחר, חשוב מאוד לקחת בחשבון כי שער היציאה של טיסה יכול להשתנות בהתראה קצרה. לכן, בדיקת סטטוס הטיסה לפני ההגעה לשדה תעופה תעזור לכם לוודא שאתם מגיעים לשער הנכון בזמן.
  • הזמנת שירותי הסעה: אם אתם מתכננים להזמין שירותי הסעה משדה התעופה, חשוב לבדוק את סטטוס הטיסה לפני ההזמנה. קחו בחשבון, אם המונית תגיע מוקדם מדי, הנהג כנראה יבקש לחייב אתכם על הזמן שהוא ממתין יחד אתכם לשעה הנכונה של הטיסה.
  • אפשרויות חלופיות: במקרה של ביטול טיסה, ייתכן שתצטרכו למצוא טיסה חלופית. לכן, ככל שתקדימו להיות מעודכנים בדבר הביטול, ככה תוכלו להקדים ולמצוא אלטרנטיבה מבחינת טיסה או בית מלון, השכרת רכב וכו'.

לסיכום, והכי חשוב, אם בודקים את לוח הטיסות המעודכן, אפשר לטוס בשקט נפשי. בסופו של דבר, אם תהיו מעודכנים בשעה הנכונה, זה יכול להקל על הלחץ והחרדה הכרוכים בטיסה. אגב, כדאי גם לזכור שבימינו הטכנולוגיים ניתן גם להירשם להתראות על שינויים בטיסה.

מטוס

מטוס
המרכז למוניות לנתבג

מוניות לנתבג מכל רחבי הארץ ובחזרה. שירות, אמינות ומחירים שלא הכרתם! הצטרפו גם אתם לאלפי לקוחות מרוצים שכבר מקבלים מאיתנו שירות אמין ומקצועי.

אז מה היה לנו בכתבה: