היתרונות העצומים של מוניות משדה התעופה

אל נתבג
מנתבג
הלוך חזור
En
|
He
המשך

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

מוניות משדה התעופהעוד בטרם ניגע ביתרונות הגדולים של הזמנת מוניות משדה התעופה דרך האתר שלנו, בטח ובטח על פני אופציות אחרות להגעה אל השדה או בחזרה מהשדה, נדבר רגע על המחירים.

למחיר נוח חשיבות רבה. אם נשווה כסף מול כסף-  יתכן כי הפתרונות החלופיים יותר זולים. אבל לרוב גם זה לא עומד במבחן המציאות. ניקח לדוגמא משדה התעופה לתל אביב. מחירה לרוב שכונות העיר כמו רמת אביב, נחלת יצחק, מרכז ודרום העיר, יפו ועוד ינוע בטווח המחיר של 150-250 ₪, כאשר תעריפי הערב והלילה יהיו גובים יותר. 

כעת בואו נחשב את החלופות. אם אתם מוותרים על מוניות משדה התעופה, תזדקקו לתשלום על חניה ארוכת טווח לרכב והיא אינה זולה כלל. גם הקפצת קרוב או בן משפחה לאיסוף אינה נוחה וגם לא זולה. אין צורך לספר לכם על מחירי הדלק ההולכים ומאמירים.  אז כלל לא בטוח שמחיר נסיעה של מונית משדה התעופה כל כך יקר. בתכנון נכון מראש הוא יכול להיות גם נוח והגון. כך מחיר של מונית משדה התעופה לירושלים או לנתניה יכול להתחיל בכ-200 ₪ בלבד וליעדים קרובים יותר אף במחיר נוח יותר. שווה להתקשר או להכניס את פרטי הנסיעה לאתר ולהתרשם מהמחירים.

הזמינו עוד היום דרך
המרכז למוניות לנתב"ג

עוד יתרונות של מונית משדה התעופה

  1. בטיחות- קודם כל ולפני הכל, חשובה לנו בטיחותכם. רובנו מתקשים לישון בטיסה, טיסות רבות נעשות באמצע הלילה או לפנות בוקר ובכלל אנחנו חוזרים עמוסי חוויות מחו"ל אבל גם עייפים מאוד. נסיעה ברכב פרטי חזרה- יכולה להיות מסוכנת חלילה. החלופה של מונית משדה התעופה מציעה לכם לנוח במושבי הנוסע ולתת לנהג מקצועי, אחראי ומנוסה לעשות את הנסיעה בבטחה, ישר עד לפתח ביתכם.
  2. עייפות אל מול נינוחות- גם אם לא  נחשוב כל כך קיצוני וגם אם נזכה ולא יאונה לנו כל רע בדרך חזרה, יש הבדל משמעותי בין נסיעה שלנו בעצמנו "על ההגה", לבין נהג מונית שלוקח אותנו. אנחנו כאמור עייפים ותשושים, איתור הרכב או ההסעה החלופית הוא תיק לא קטן וגם ההגעה אליהם. במקום זה נהג מונית משדה התעופה יכול לחכות לכם ליד היציאה, כך שתוכלו לעלות עליו ברגע. הוא אפילו יעזור לכם בהעמסת המזוודות. לכם נותר רק להתרווח וליהנות מנסיעה נעימה.
  3. זמינות והגעה לכל מקום- כפי שראינו, רכב פרטי בדרך חזרה מהטיסה הוא לא אופציה מומלצת. אלא שגם החלופות האחרות אינן קורצות. בעיקר בשל העובדה כי הן אינן זמינות.  אומנם יש רכבת מנתב"ג אבל ברוב המקרים היא לא תגיע קרוב למחוז חפצנו הסופי. וגם אז נתקל בעומסים ובחוסר נוחות כחלק מהנסיעה. שלא נדבר על זמינות הקווים שלעיתים תגרום לנו להמתין זמן רב בפתח השדה. אם אנחנו גרים בשכונת פולג בנתניה – המונית תיקח אותנו ישר לשם ולפתח ביתנו. כך גם אם אנחנו גרים ברמת אביב או ברחביה בירושלים, בבאר שבע, אשדוד, ראשון לציון וכד'. אותו הדין קיים גם לגבי הנסיעה באוטובוס. ואנחנו עם מזוודות גדולות ועמוסות, זוכרים? מונית משדה התעופה היא פתרון פשוט ונעים. מפתח השדה אל פתח ביתכם. פרטי -רק אתם, בנוחות וברוגע. לכל מקום שתרצו בארץ ולא פחות חשוב בכל זמן שתרצו. בלי עיכובים ובלי מגבלות.
מוניות משדה התעופה
המרכז למוניות לנתבג

מוניות לנתבג מכל רחבי הארץ ובחזרה. שירות, אמינות ומחירים שלא הכרתם! הצטרפו גם אתם לאלפי לקוחות מרוצים שכבר מקבלים מאיתנו שירות אמין ומקצועי.

אז מה היה לנו בכתבה: