מונית לשדה התעופה מחיר משתלם ונוח

אל נתבג
מנתבג
הלוך חזור
En
|
He
המשך

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

באתר שלנו תמצאו מערכת מתקדמת שתוכל לסייע לכם במציאת המחיר המשתלם והנוח ביותר כאשר תרצו להזמין מונית לשדה התעופה.  מונית לשדה התעופה מחיר נקבע לרוב על פי הפרמטרים שנקבעו בתקנות התעבורה ועל פי מחירון הנקבע באפריל פעם בשנה. המחירון שלנו, יציג לכם את שלל הנתונים ולאחריו תוכלו להזמין אונליין מונית לשדה התעופה, לא רק במחיר איכותי ונוח אלא גם כזו שתהפוך לכם את הדרך לנוחה ונעימה במיוחד.

מונית לשדה התעופה מחיר משתנה

ודאי גם אתם הבחנתם כי מחיר מונית מת"א ינוע בין 150-200 שח לרוב בעוד מונית לשדה התעופה מחיר מנתניה יהיה גבוה יותר וינוע על פני הטווח של 200-300 ₪ ובירושלים 250-350 ₪. לעיתים מחיר נסיעה מחלקים שונים בעיר, כמו נסיעה משכונת נווה צדק בת"א אל מול נסיעה מרמת אביב או מאזור שדרות רוטשילד ומרכז העיר תל אביב יהיו שונים לחלוטין.

אז אמת, יש שוני רב בין נסיעות ממקומות שונים ויש שוני הנובע גם מפרמטרים אחרים המתווספים לנסיעה. לכן אנו ממליצים לכם לבדוק מראש באתר שלנו את אפליקציית הזמנת המוניות והתמחור שלהם ולחפש עבורכם דיל טוב.

איך נקבע מונית לשדה התעופה?

הפרמטר הראשון בקביעת מונית לשדה התעופה מחיר הוא נקודת המוצא שהיא גם משליכה על מרחק הנסיעה כמו למשל לקחת מוניות לנתבג מירושלים לעומת מונית מתל אביב המחיר יהיה שונה בהתאם למרחק. באופן טבעי, ככל שהמרחק מדה התעופה גדול יותר, כך מחיר הנסיעה יהיה גבוה יותר.  אבל המרחק הוא לא הפרמטר היחידי כאמור, ויש לא מעט גורמים אשר משפיעים גם הם.

הפרמטר השני בחשיבותו הוא מועד הנסיעה. למעשה, ישנם 3 תעריפים שונים, המחלקים את 24 שעות היממה, כאשר לכל חלק מחיר משלו (ניתן למצוא את הטבלה המעודכנת באתר שלנו). באופן טבעי מונית לשדה התעופה מחיר בתעריף לילה יהיה גבוה יותר ממחיר תעריף היום . גם לימות השבוע משמעות. ימים א-ד', יציגו מחיר אחר מאשר יום ה', ערב שישי או שבת.

גם למספר הנוסעים משמעות רבה. ככל שמספר הנוסעים יהיה גדול יותר -מחיר הנסיעה יהיה גבוה יותר. ככלל חשוב לדעת כי במידה ואתם צריכים להביא אל שדה התעופה, 5, 6 או 7 ומעלה ניתן להשיג דרכנו מוניות גדולות ומרווחות, שיסיעו בבטחה את כל המשפחה והמטען שלכם. לרוב, מחירן יהיה בכ-30% יקר יותר מתעריף מונית רגילה.

הזמינו עוד היום דרך
המרכז למוניות לנתב"ג

מחיר לצד איכות

כפי שראינו,  מונית לשדה התעופה מחיר נקבע על שלל פרמטרים ומשתנים ואתם תוכלו לבצע באתר שלנו סקר מחירים ולחפש את החבילה הטובה ביותר עבורכם, כזו המשלבת מחיר נוח עם מענה מירבי לצרכים שלכם. ועדיין, חשוב לשים לב כי לצד המחיר יש לשים דגש גם על איכות חברת המוניות שאתם מזמינים, איכות השירות שלה ורמת בטיחות הרכבים , ניקיונם וכד'. ועוד משהו חשוב ביותר: מידת הזמינות של חברת המוניות והפריסה הגאוגרפית שלה. כדי שחלילה לא תמתינו או תאחרו לנסיעה. אנחנו למשל מציעים שירות 24/7 מכל מקום – כך שבכמה לחיצות קטנות באתר תוכלו להזמין מונית במחיר משתלם ובסטנדרט גבוה.

מונית לשדה התעופה מחיר
המרכז למוניות לנתבג

מוניות לנתבג מכל רחבי הארץ ובחזרה. שירות, אמינות ומחירים שלא הכרתם! הצטרפו גם אתם לאלפי לקוחות מרוצים שכבר מקבלים מאיתנו שירות אמין ומקצועי.

אז מה היה לנו בכתבה: